Otur eller

1kommentarer

GUd vilken otur man har, beställde en ny kamera, allt verka bra tills han ringde och sa att den har utgått från sortimentet...MEEEN! Varför har man med den på hemsidan då?! Suck och åter suck! Nåja inte hänga läpp för det, jag ska ner och kolla i stan imorgon för där kan dom tänkas ha en likvärdig!

Nu har jag precis ätit frukost och ska ge mig på att göra dagens lunch som ska avnjutas på jobbet! Makaroner och korv...mmm nu blev ni allt lite avundsjuka va, en sådan gourmet lunch e det fanimej inte alla som får!
12-20 jobbar man idag, den tiden e så go så hälften kunde varit nog! Rörigt e där på jobb oxå nu när ombyggnaden av en del kassor börjat, men det kommer säkert bli bra när det e klart!

Nej dags att laga lite mat....någon som vill leka med mig på lördag förresten?

Pussar och kramar

1 kommentarer

Jessica

09 Sep 2009 17:47

Jag Jessica bengtsson vill leka med Linda Håkansson på lördag..=)

Kommentera

Publiceras ej