oboy

0kommentarer

Igår hade jag några tjejer över på tacosmiddag! Det var Jessica, Blondy, Lollo, Annika och Camilla som kom förbi! Ett väldans härligt gäng det där! Gott var det men tyvärr e där inga bilder för min jäkla kamera skulle strula! Så kl 02.00 i natt satt jag med bruksanvisning och skit och försökte fixa den! Bruksanvisningen sa mig inte ett skit men med lite pillande fick jag rätt på de!

Kl. 3 blev man väckt av en karl som var jäkligt bra i gasen så gissa om min dag på jobb har varit seg...ååh käre gud var jag har varit trött! Vilken känsla det var att slänga av sig kläderna och dimpa ner i soffan nu på eftermiddagen! Nu resten av denna dagen ska jag inte göra annat att ta de lugnt, kanske laga middag senare men vi får se, har precis smällt i mig alldeles för mycket naturgodis!

Kommentera

Publiceras ej