mina lilla kamera, wake up!

0kommentarer

Hela min värld e upp och ner, varför? Jo för i lördags gick min kamera sönder. Såklart e inte din värld upp och ner för det tänker ni men jooo! Jag e en person som inte kan släppa saker. Jag älter om och om igen vad som har hänt med min ögonsten!

Vi kan ta det från början. I lördags var det fest på gåsebäck, himla trevligt var det förrutom att vädret sög balle! Redan kl. 21 slutade det och då drog vi hem till Carina på fest...väl där e det mesta rätt dimmigt för min del. Det sluta med att jag sov i deras soffa helt utslagen :D Men innan allt blev så där jättedimmigt skulle jag ta upp min kamera, ur dess fordral i min väska och upptäcker att hela displayen e sprucken! WTF har hänt? Jag är helt 100 på att jag inte tappat den eller nått sånt...fattar inte hur det kunnat hända faktiskt! Ledsen blev jag och sedan dess har jag försökt hitta en likadan att köpa men neeej tror ni den finns längre?! NOPP! Får ut på väla imorgon igen för nu har jag hittat en likvärdig! men fuck vad sura pengar och jag har dessutom fått den i födelsedagspresent av mina föräldrar :(

Nog pratat om det, jag har iaf köpt en ny mobil idag, kryss i taket min andra var ju bara 3år gammal med stenåldersfunktioner! Eftersom den andra var så högtekonoligisk kan ni ju själva lista ut hur mycket jag fattar av denna nya!! Just nu är viktigast att jag fattar alarm funktionen för annars e de kört för mig, jag kommer aldrig vakna i tid annars!

Kommentera

Publiceras ej