Love

1kommentarer

The bitter end e äntligen slut, har gått förvånandsvärt snabbt faktiskt!

Min och Vickys lunchdate var supermysig! Vi åt gott på harrys,så sött alla lilla Isabella var för liten för barnstolen så hon fick ha min väska som ryggstöd, så söt e hon så man smälter :) Efter en god middag strosa vi runder lite vid norra hamnen, satte hos vid en glass bar och avnjöt varsin yoghurt glass! Låter nyttigt men vetifan om det e det :) Sen helt plötsligt var det dags för mig att dra till jobb och jag jubla av glädje, WEEIIHOOO!

Nu ska jag äta, jag vet väldigt hälsosamt vid den tiden men nöden har ingen lag som det heter!

Imorgon ska man åter igen jobba sen blir det som sagt middag här, helt plötsligt ska Camilla och Annika oxå komma så nu blev det fullt hus! Jobbigt för mig bara som ska handla allt, skitsvårt ju till så många!

Men men det blir bra nu ska jag äta sen sova litta!

Sov så gott kramis!

1 kommentarer

Hilajna.

12 Sep 2009 11:12

Åååh, vad ska ni göra? ;P

Kommentera

Publiceras ej