härliga kväll

1kommentarer

Sista telefon samtalet med Rebecka innan hon drar till nya upplevelser! Usch det känns lite smått ledsamt, tänk så lång tid det kommer ta innan vi ses/pratar igen! Nåja jag försöker se det som Andy säger till mig att se det, hon kommer hem igen!

Idag har jag typ gjort nada, städat badrummet har man gjort och herregud så jobbigt det var! Haha hur mycket som helst som ska städas där inne men fint blev det! Tvättat har man oxå gjort, min sista tvätt som skulle va en 30graders tvättade jag visst på 40, illa! Hoppas inte något krympte men risken finns såklart!

Imorgon ska jag och mamma till Ikea! Ska shoppa nya ljushållare och titta på tyger! Hoppas jag hittar något fint!

Den här kvällen får gärna stanna upp lite! Det e så fruktansvärt skönt och mysigt att sitta här själv i soffan med täcke och kudde, tvn på i bakgrunden och massvis med ljus tända! Då mår jag bra :)






Veckan får gärna gå snabbt! Tycker inte om denna jobbeveckan, tråkiga tider, mycket kväll och helgen framför sig! Men på lördag ska man iaf till Therese och fira henne :)


HA EN SUPERBRA RESA GUMMAN MIN!!

1 kommentarer

Hilajna.

22 Sep 2009 07:54

Ni är så söta. ;D

Kommentera

Publiceras ej