Godkväll!

0kommentarer

Äntligen hemma efter en heldag! Började först med lite jobbande! Efter det åkte jag hem till mor och far och blev bjuden på middag, och damn va de var gott! Åt så mycket så jag mådde illa, men ingen tid till vila för då skulle jag och pappa ut och måla rostfläckarna. Blev det bra? Nja jag vet inte vad jag ska säga, är inte riktigt klart än men min första kommentar var " Det ser ju ut som att jag har gräsfläckar på bilen, säker på att det e rätt färg?" men det var det, ju mer man måla desto bättre blev det :)

När det var klart träffade jag en helt underbar person, ingen mindre än min älskade Rebecka! Åhh gumman så roligt det var att träffa dig! Så mycket jag har saknat denna tjejen, helt sjukt och helt plötsligt så bara stod vi och snacka som innan :) Dock stannar hon ju bara till tisdag sen drar gottegrisen till Egypten! Får försöka pressa in så mycket tid som möjligt innan hon åker igen!

Efter det var det dags för heminrednings party hemma hos Mona på jobb. Jättefina saker men dock säger min ekonomi nej till onödiga saker! Men jag såg ett jättefint smyckesträd som visst skulle komma in imorgon, Linda vill ha!!!!!

Nej slutsnackat! Nu ska jag umgås med min käraste sen e det natta som gäller!

Vi hörs imorgon! Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej