funderingar

1kommentarer

Kom och tänka på en sak eftersom Helena skrev om en grej på sin blogg. Det e väl märkligt egentligen hur man ena dagen kan vara så lycklig så man sprudlar av glädje! Allt e glatt och man ser så positiv på allt i nuet och för vad framtiden har att erbjuda...nästa dag man vaknar e allt skit. Ni vet den känslan när man vaknar och det känns som hela världen kraschlandat på en och man bara ligger där och inte vill gå upp ur sängen. Så konsigt, många gånger har det ju inte ens hänt något utan man bara vaknar med denna känslan. Kan det vara så att man drömmer tråkiga saker som följer med en upp när man vaknar?

Idag är en sådan dag där jag är lycklig över vad jag har men ett frågetecken över framtiden. Men ändå väldigt väldigt glad för vad jag har idag! Undra hur man ska känna sig imorgon när klockan ringer?

Ett tips när man har sina sådana dagar är att läsa en bok där folk har det värre, låter sjukt men jag läste precis ut en bok som handlar om en kvinna i Afganistan...när jag har läst ut den boken var jag så tacksam för det livet jag föds till för långtifrån alla har det så bra!

oj vad långt inlägg med bara massa tankar, tycker ändå att det e lite läskigt att dela med mig av sånna här saker i en blogg, vet inte ens vem som läser!

1 kommentarer

Hilajna.

12 Sep 2009 11:10

Ja, det är läskit ibland och känna så. Men det är nog fullt normalt, hoppas jag. :)

Kommentera

Publiceras ej