För mycket nu på natten

0kommentarer

Nej nu ska jag natta mig, har ju radio på mobilen som jag ska lyssna på...mobilen som jag irriterande nog tappa idag på jobb! Gah vad jag blir frustrerad, försöker verkligen att inte repa eller tappa den då jag har en tendens att alltid göra det med mina mobiler. E mega försiktig och har den i ett eget fack i väskan och allt, men tror ni inte när jag öppnar skåpet på jobb att väskan välter och av alla saker i väskan ramlar just mobilen ner på stengolvet. Tjooffs sa det så flög mobilen åt ena håller, batteriet åt andra och luckan åt ett annat håll! NEEEEEEEEJ!! Men den höll ;)

Det jag skulle fråga var om det finns någon liten duktig själ som läser min blogg som kanske vet hur man gör en header?Heter det så ens? ja det gör det nog...min måste ju va den tråkigaste bloggen i denna historian!

nej nu MÅSTE jag sova! Köss♥

Kommentera

Publiceras ej