!!

0kommentarer

Nu e jag trött som en sköldpadda som sprungit maraton! Ska alldeles strax bädda ner mig i sköna sängen! Imorgon är sista dagen innan ledig helg, åh låt det gå snabbt!

Idag har jag jobbat och sen träffat Rebecka en sväng! Tog med hennes hund Conrad ner på friabad, där satt vi och snacka skit på en stock :) Efter en sväng med Rebechko åkte jag hem och gick inom Andys mamma, där spelades det Wii för fulla muggar! Den familjen har ju blivit helt besatta av bowlingen haha, men jag var alldeles för trött för att spela, får ta det på lördag!

På lördag har jag beslutsångest! Ska hem till A´s familj och äta gott samt spela wii, samtigt vill jag ju såklart festa med Rebecka och hennes vänner! Eftersom hon åker på tisdag igen MÅSTE jag festa med henne på lördag men gah! Hur ska jag hinna allt? Nåja det löser sig!!

Imorgon blir det träning efter jobb sen på kvällen ska ett gäng från jobb åka till Sjöbbe för myskväll :)

Kommentera

Publiceras ej