Tja!

0kommentarer

Jag har fått skäll av Helena för dålig uppdatering, what can I say...inget liv inget att berätta :)
Mycket har inte hänt sen sist, varit på födelsedagsfest hos Therese, träffat lite vänner däremellan och firat 3år med honey♥ Fick megafina blommor som jag såklart fotade, tänk så lite som kan göra en såå glad!



Ikväll är det födelsedags fest hos Ida och Lollo, ska bli väldans trevligt måste jag säga! Nu ska man bara komma på vad att ha på sig men det lööööser sig! Innan själva göra i ordning sig saken börjar ska jag mest ta det lugnt, varit sjukt trött idag på jobb!

nej tack och hej säger jag!

Puss Puss Puss till mina eviga, riktiga och helt underbara vänner som gör så mycket i mitt liv och som betyder så mycket för mig!! Ni vet vilka ni e !

Massa pussar till min älskling oxå, han gör mig lycklig dag ut och dag in!


 

Kommentera

Publiceras ej