som var som katten

0kommentarer

Vet ni en sjuk sak som hände idag när jag kom hem. Jag parkera min bil som vanligt, hoppa ut, öppnar bakdörren där jag har alla mina saker. Samtidigt som jag pratar i tele med Jessica vänder jag mig om och tar på min min väska....då ser jag något i ögonvrån som får mig att vända mig om. Vad ser jag då i min lilla bil, jo en KATT! En liten svart katt som hoppat in i mitt baksäte och satt sig där. Paniiiik! Jag är inget stort fan av katter och framförallt inte en helt okänd katt! Sa till Jessica att jag vägrar röra den men hur ska jag få ut den ur min bil?! Fräste mot den, inget som hände, den bara glodde som jag va dum i huvudet till sist började jag sparka grus som den blev nyfiken på och hoppa ut! Snacka om att jag stängde bildörren snabbt igen. Tänk så hade jag inte sett den utan stängt och låst bilen. Det hade säkert varit fräscht i min bil dagen efter då!

Kommentera

Publiceras ej