massage baby

0kommentarer

Guuud så härligt det var med massage idag, hade så ont i skulderbladet men efter att hon knådat sönder hela så kändes det mycket bättre. Förstår inte dom som inte går på massage, nu när man väl börjar kan man liksom inte sluta, jag går inte så ofta men känner direkt när det gått för länge. Nu har jag visserligen lite problem rygg, tror mina muskler måste fetetränas faktiskt!

Sen jag kom hem har jag bara tradat i telefon, jag är en riktig telekärring....tur man har fastpris på mobilen.
Tradat i tele plus ätit en massa skit, ja så har min eftermiddag sett ut, inget mätande av fönster har blivit av men det kommer ju en morgondag oxå!

Imorgon ska jag dessutom till Stefan och kolla bilen IGEN! Tror avgassystemet pajjat på nytt....byta inte hela kittet sist men det får säkert göras denna gången och dessutom har jag besiktningstid om en månad naaaajs!

Nej nu ska jag ringa lite, mojjan står på tur denna gången :)

Kommentera

Publiceras ej