lilla späda skit

0kommentarer

Tant 60+ och ung, snygg kassörska för ett samtal

T: Usch ja jag tappa ju min plånbok för någon vecka sen
K: Jasså det var ju inte alls kul, hitta du den eller du fick spärra allt?
T: Nej jag fick ju spärra allt, usch ja det är jobbigt, men ja nu tappa jag ju den själv, jag väntar ju bara på den dagen då jag blir nerslagen och dom snor den
K: Usch nej säg inte så
T: Nej men så är det, jag menar jag går ju så dåligt så det är ju inte svårt att slå ner mig
K: Nej kanske inte
T: Det är ju visserligen inte svårt att slå ner dig heller

Haha hur f*n ska man tolka det? Såg hon mina sillamuskler genom skjortan? Haha roligt va de och fastän hon var helt allvarligt hade jag svårt att hålla mig för skratt!





 ( Allt är sanning i dett inlägget, kanske lite kryddat med ung snygg kassörska)

Kommentera

Publiceras ej