Jag vill ju ha

0kommentarer

Idag har man varit på väla med Vicky, Bella och Sjöbbe. Hitta nada, nada som i i n t e  e t t  j ä k l a  s k i t. Tosig blir man ibland, störigt när man tänkt ut en klädsel i huvudet men så hittar man inget. Suck och åter suck. Men det var en trevlig dag ändå, helt slut e jag nu.

Skulle ha solat idag också men klockan sprang iväg så får nog ta det imorgon, lite färg i fejjan behövs verkligen.
Imorgon slutar jag 4, ska kanske fika med Camilla och Blondy, får se vad som sägs imorgon. Annars tar jag min bil som låter som en street racer bil och kör ner till Centersyd...jag SKA HA den klädslen jag tänkt mig. Antingen lila linne under min svarta klänning eller något silvrigt halsband med lila detaljer. Låter enkelt men nej, det är det inte.


Nu var reklamen slut!

Nej nu ringer Sjöbbe och stör istället...får se reprisen på söndag :)

Kommentera

Publiceras ej