Hepp hepp

0kommentarer

Jag är lite imponerad av mig själv. Jag brukar alltid tänka att jag ska städa och ha mig när jag kommer hem men det blir liksom aldrig av. Men idag, idag har jag minsan gjort allt det jag tänkte :)

Åkte förbi mamma och pappa efter jobb...skulle bara inom och hämta mat som jag glömde igår men då blev man bjuden på middag idag igen :) Det tackar man aldrig nej till. Andy trodde inte jag skulle laga middag en enda gång under tiden han är i Göteborg och lite rätt har han ju. Jag bjuder bort mig själv till andra istället :)

Nu precis har jag dammat och dammsugat...diskmaskinen är igång och nu tror jag faktiskt att jag ska laga mat som jag kan ha till middag imorgon. Slipper jag stressa med det efter jobb för på kvällen blir det ju fest :D
Kalas kul ska det bli...Jag, Sjöbbe, Jessica, Vevvan och Linda ska rocka fett till ABBAtema på Sjöcrona!

 Jessica och Sjöbbs
 Jessica och Vevvan


Ooo jag längtar till imorgon. Jag har till och med redan planerat vad jag ska ha på mig, brukar jag aldrig göra då jag vet hur jag är. Haha har ni sett den reklamen med hon som får frispel då hon drar en maska på sina strumpbyxor ? Det e fan jag....tosig blir jag!

Kommentera

Publiceras ej