hallo

0kommentarer

♥Godmorgon allesammans! Härligt värre att va uppe vid den tiden en söndagsmorgon men samtidigt så får jag ju komma hem och ha en söndagskväll. 9-16 ska man alltså infinna sig på maxi idag, gött kött säger jag för snart är denna jobbehelgen över.

Igår kväll åkte jag och Jessica ut till Linda i lilla Svedberga. Handla med oss kinamat ut som avnjöts framför fotbollen. Ja ni vet vad jag tycker om fotboll så jag tänker inte ens uttala mig om matchen...det enda jag kan säga e att det var tråkigt att Sverige förlora! Nåja med massa gott framför oss spendera vi alltså kvällen i Sjöbbs soffa, kolla i gamla fotoalbum och våndades över hur bra vi såg ut förr, smalare, brunare, finare hår...ja allt va bättre förr!!

Men ingen idé´att deppa över det, får ta tag i skiten nu någon dag!

Nej nu ska jag ta på mig sen köra iväg, det enda positiva är att det knappt är någon trafik ute vid denna tiden!




Linda och Jessica, mina fina vänner ♥

Kommentera

Publiceras ej