Fråga Olle

1kommentarer

Jag kollar lite halvt som halvt på fråga Olle dokumentären och nu vet jag vad jag ska fixa till nästa tjejträff! Vad sägs om att vi fixar lite snittar, lite vin och sen lagom till allt kommer en man hit och har en runk och sprut show. Det hade ni gillat va ;)





Jag förstår verkligen inte meningen med det hela, vad e det för perverst hittapåyrke? Hmm jag e arbetslös vad ska jag göra för att få in lite cach. Jo jag vet, jag startar ett eget företag. Jag döper det till Runk och Sprut show a la Anders...hmm.......nej alltså jag är mållös. Jag finner helt enkelt inga ord i nuläget. Alltså fattar ni, han kommer hem till folk och vi snackar ju ingen stripshow med en ung, snygg vältränad kille som tar av sig lite kläder i samband med lite dans. Nej vi snackar en småtjock medelålders man som ställer sig rätt upp och ner i ditt vardagsrum och runkar. En show kostar 500kr och tog 45sekunder.  Nej jag är mållös.

1 kommentarer

Hilajna.

15 Oct 2009 09:52

Fan vad äckligt. =/

Kommentera

Publiceras ej