bowling och skit

0kommentarer

På lördag ska bla jag, andy och hans pappa med sambo bowla, ska bli superkul! Det var så längesen man gjorde det ju, får vi se hur det går. Lollo är ju så söt....sist hon spela var hon kung på bowlinghallen....hon tror att det hade med att göra att vi skjuter så mycket bröd och skit till sidan i kassan så därför tränar man upp högerarmen :D Så nu är det upp till bevis om jag skött mitt jobb med att skjuta ömtåliga saker till sidan!

Annars idag, jag åkte med Sjöbbs hem direkt efter jobb. Stefan skulle ju laga mig bil (TUSEN TACK för det!) Så under tiden satt jag och trada med S och käka kakor. Sällan. Problemet med mig e att jag inte kan ta en kaka, nej jag ska ju äta tills jag spricker!

Nu har jag kommit hem, med mig köpte jag en stubbe, nej alltså inte en trästubbe utan en liten bit smörgåstårta :) Gott ska det bli, får unna sig något när mannen är iväg.

 Andy och hans kära far John

Kommentera

Publiceras ej