4oktober

0kommentarer

Hej hoppsan allihopa!

Vilken underbar helg det varit. I fredags var det som sagt födelsedagsfest för Ida och Lollo, det var mycket trevligt och go mat. Så jag tackar så jättemycket för en rolig fest!

I lördags vaknade man inte förrän halv 12 skönt att sova ut och för en gångs skull sov älsklingen lika länge som mig. In i duschen och sen iväg, första stoppet blev Jula där en ny datasladd skulle handlas, äntligen kan man sitta vid den bärbara igen. Meningen var att vi skulle äta på familia sen men gud va där va mycket folk så det fick bli max istället!
Efter det drog vi hem till Linus och Malou och deras 3 vildingar. En pojke på 5år och tvillingtjejer så kan ni ju räkna ut resten, herre gud vilket stoj och stim :) 
Efter lite mer än 2 timmar var vi mer än nöjda så då drog vi oss hemåt. Väl hemma tyckte vi det var lite tråkigt så vi gick helt enkelt ner till Carina och Pompe och spela wii, tur dom bara bor några hus iväg.
Kvällen avslutades i soffan med varsett täcke, en god "landgångsmacka" och Wallander! 

Klockan är bara 11 men jag har redan hunnit åka och handla frukost, ätit frukost, läst tidningen och nu sitter jag här..inte likt mig detta!

Ikväll blir det bio med Andy, Jessica och Matte


Jag och Jessica

Kommentera

Publiceras ej