rolen rolen

3kommentarer

Illa när man sitter här i sin ensamhet och skrattar åt bilder, men herregud vad folk e roliga när dom e fulla, iaf på bilder. Och jag kan ju tillägga att på 80procent av bilderna ser jag aspackad ut...nu var jag visserligen det typ :P

Snart kommer min hooooooney hem :) Han lurades att det var imorgon han kommer...skulle ge dåligt samvete att han skrivit fel så jag ljög ihop att jag fixat en överaskning och allt...lite illa när han säger att han ljugit och kommer idag. Då fick jag ju glatt erkänna att jag oxå ljugit...för här väntar minsan ingen överraskning!


3 kommentarer

Hilajna.

05 Nov 2009 23:10

HAHAHAHHAHA. ;D

ise

06 Nov 2009 00:32

Haha :D

Hilajna.

06 Nov 2009 18:05

Jag hjälper dig så gärna, 300 kr i timmen. ;) hahahaha.

Kommentera

Publiceras ej