Nattrutiner

0kommentarer

Har precis suttit och pratat i flera timmar med Vicky...snackat killar..kom fram till samma sak som vi alltid gör. Dom är helt enkelt från en annan planet ibland :) Men I love my honey ändå!

nu har jag precis släckt alla lampor i huset, känt så ytterdörren e låst och tänt sänglampan. Jepps det blir annorlunda rutiner när A e bortrest. I vanliga fall skiter ja i om dörren e låst och kan mycket väl gå på toa i mörker men i c k e när jag är själv. Vem vet vem som gömmer sig under sängen! Ska bara hämta köttakniven och lägga under kudden nu! Okej riktigt så paranoid e jag inte.......

Nu ska jag stänga ner internet för denna dagen och sätta på min "somnafilm" nämligen twilight. Vicky undra om det slatt runt i huvudet på mig eftersom jag sett den typ 30ggr nu och ja lite har det väl. Kan man varenda replik i en film så har det nog gått för långt :D Har t.o.m hotat Sjöbbe att hon absolut inte får gå och se New Moon på bio innan jag kommit hem från Thailand :D

Nej med dom orden säger jag TUUUDELS!

Kommentera

Publiceras ej