Matadags

0kommentarer

Goddag allesammans! Solen skiner ute och jag ska snart bege mig till jobb. I love my life!
Nej men till 7 ska jag sitta och säga hej hej och tack tack till varenda jäkel på maxi...konstigt jag dricker skitmycket vatten just på jobb. För vissa andra är det Ladies night ikväll, hade varit roligt att följa med för jag tror dom kommer ha en jätterolig kväll men nej...stressigt och för dyrt för Håkansson .

Jag ska istället handla när jag slutat. Har ju då övertalat Andy att han ska laga mat imorgon som vi ska bjuda min pappa på :) Farsdag imorgon ju och eftersom mamma jobbar så får man väl för en gångs skull va lite snäll :D
Jag e dock lite orolig, karlakarlen pratar om att gå ut och dricka några öl ikväll och  som vi alla vet inte slutar med några öl. Är han bakis imorgon och inte orkar laga mat då innebär det att jag måste. Det mina vänner vore en katastrof!


Kommentera

Publiceras ej