don´t miss me when im gone

1kommentarer

Det verkar inte som att det blir tidig läggning denna dagen heller. Men vet ni vad? Jag sk*ter faktiskt i vilket om jag så ska krypa in på maxi av trötthet imorgon. För 2 dagar kvar att jobba det står man lätt ut med. 2 dagar kvar att jobba sen är det seeeeemester i nästan 3 veckor :D


Kommer ni sakna mig? Jag vet att ni kommer göra det haha....Sjöbbe har redan beklagat sig över vem som ska ringa och trakassera henne på telefonen. Förstår inte hur hon kan säga så, jag ringer ju bara när jag har något viktigt att säga :)

Jag är ingen storbloggare så förvänta er ingen uppdatering från mig...jag har inte tid med det då jag sitter och dricker singha dagarna igenom. Däremot ska min fina vän Helena få lösenord och allt till bloggen för hon har lovat en fin och ny blogg tills jag kommer hem :P

 Hilajna herself

1 kommentarer

Hilajna.

12 Nov 2009 09:08

Hon är en klippa den där Hilajna. ;)

Kommentera

Publiceras ej