Besiktning

0kommentarer

Idag jag har jag varit på besiktning av min bil. Mamma fick följa med som stöd eftersom jag blir sjukt nervös av typ....allt! Men jag ska nog inte ha med min mamma igen. Hon skämde ju ut mig när hon berätta för besiktningsmannen att jag satt och sa i bilen att jag var så nervös för hur mycket fel jag skulle ha så ja antagligen behövde spy. TACK MAMMA tack för  att du berätta det för honom. Till saken hör att det var ingen gammal gubbe som jag hade, nej då...han var relativt ung och skämtsam.

Efter att det var klart, som för övrigt gick galant, åkte vi till Jula, familia och väla. Är helt klart med Isabellas doppresent nu :) Nu äter jag middag sen igår för även denna veckan är A i göteborg :( Men om en vecka har vi tid tillsammans i Thailand..can´t wait :D

Kommentera

Publiceras ej