Begravning

0kommentarer

Idag har man varit på begravning...usch inte alls kul. Men kände att jag ville gå dit trots att hon inte stod mig nära på det sättet dock har hon ställt upp för mig väldigt mycket!

Innan dess for jag runder som en idiot på maxi...skulle hämta min spikmatta men det var lättare sagt än gjort...personen i fråga var ju ledig så det var ett himla meck att få tag på personer som kunde hjälpa mig. Min kära mor satt i bilen och vänta och medan jag sprang där med svetten rinnandes längs ryggen tänkte jag att mamma får nog snart en hjärtatack och undrar var fan jag blir av. Men vi hann i tid, min bil e en racerbil ju :D

Nu sitter man och väntar på att jobbedagen ska börja. Som vanligt e det piss men vem har någonsin sagt att det är roligt att jobba? Jag för den delen har ju bara 7 dagar kvar att jobba innan semestern så det är bara att stå ut.

Tudels!

Kommentera

Publiceras ej