Perfa fredag

2kommentarer

Idag har vi kopplat in tvättmaskinen, och den fungerade LYCKA! Så nu har jag en tvätt i, lite sen kanske man vafan de e fredag! Mannen och jag har även tränat i vårt hemmagym dvs boll och hantlar...klenis som man e gnäller jag mest men jag har en tuff instruktör som tvingar mig att kämpa! Nu ska jag försöka träna lite varje dag hemma! Efter det har vi myst med räkmackor , det e mumma kardemumma för magen!
Snart blir det sängen för min del...klockan ringer 05.45 imorgon, och då e jag verkligen inte människa!!

 Lite fest hade kanske suttit på sin plats, men palla en bakissöndag...
denna kvällen var man iaf på G så det räckte och blev över!

2 kommentarer

Sjöbbs

30 May 2009 09:59

hahaha...jag dör....vilket foto

annika

30 May 2009 16:27

tack så myk=)

Kommentera

Publiceras ej