Man ska ha husvagn

0kommentarer

Idag har jag jobbat i informationen, visa sig att jag visst kom ihåg mycket fast jag varit rädd att jag glöm allt! Roligt har det varit och jag ser framemot nästa gång jag får va där :)

Jag och Andy har bestämt vad vi ska göra i sommar, vi kör helt enkelt en "svennesommar" och drar på husvagnsemester :D
Hur mysigt och roligt kommer det inte bli då?
När jag var liten åkte vi alltid på husvagnsemester och jag saknar det! Det verkar iaf bli Ystad, sägs att där e en jättefin camping men inget e bestämt än! Visst inget kan mäta sig med en utlandssemster med sol och bad men har man inte pengar för man göra det bästa av situationen och detta kommer bli kalas :) Så på med foppatofflorna och flanell skjortan!

Idag e det favorit onsdag, dock har min man redan bokat tv´n så jag får ligga i sovrummet och kolla på min gamla 14tummare :P Men än så länge e det min tv i v-rummet , A spelar fotboll i storm.....palla!

Pussar

Kommentera

Publiceras ej