Malmö

1kommentarer

Idag har jag och två kollegor från jobb varit i Malmö på en VIPdag hos Allersförlag. Dagen var väl som det brukar vara på sådana dagar, lite halvtråkigt men ganska så intressant. Framförallt en föreläsare blev jag imponerad av. Han lyckades få en sak som inte är så intressant i mina ögon att bli väldigt roligt att lyssna på genom att skämta och dra olika exempel som man kan känna igen sig i. Jag önskar jag vore en sådan talare, som kan fånga en hel publik oavsett ålder!
I slutet fick man en gåvopåse med massor av tidningar, allt från skvaller till mode så nu har man lite kvällsläsning ett tag framöver :)

Annars har jag parkerat mig i soffan där jag kollar runder på internet samtidigt som tv´n står på. Ikväll är det favvoprogramet ju! :D

Fortsättning av London kommer såklart oxå!

1 kommentarer

Hilajna.

07 May 2009 14:28

Jag hoppas att det blir fixat, för jag vill verkligen ha mitt hus. Buhu, nu vill jag se ljuset igen.

Kommentera

Publiceras ej