Lördag

0kommentarer

Typiskt att när man väl får ett städ ryck har man annat planerat, nåja här e fint, det e bara dammsugaren som ska fram senare idag sen e det klart!
Alldeles strax ska jag åka till väla och ikea med Jessibeng... vi som hade tänkt att grilla idag men vart e de fina vädret?
Jag ska i alla fall spana fina tavlor idag, vet nog vilka det kommer bli och snart skiter jag i min man och bara köper det jag vill ha för han får ju aldrig tummen loss att följa med och titta! Kanske ska man orka kolla efter en ny mobil oxå?

Igår efter jobb åkte jag och träffade Vicky och söta Isabella på väla, vi gick och kolla in lite affärer sen satte vi oss och fika. Efter att ha ätit en choklad croissant skämdes jag inte att äta lite av Vickys chokladmuffins oxå när hon inte orka mer, jag e ju helt makalös! Konstigt man går upp i vikt :)
På kvällen gick jag och A bort till hans familj och grillade lite, efter det blev det kubb samt lite kortspel. Kubben vann mitt lag,dvs jag, Andy och hans syster Johanna. Dock var A nära på att slänga ut mig från hans lag då jag inte lyckades träffa dessa jäkla pinnar, men när jag väl gjorde det, då var jag helt plötsligt välkommen igen :P
Kortspelet gick det lite värre för min del så det pratar vi inte ens om :)

Nej nu får mascaran och kläderna på!
HAj svaj!

Kommentera

Publiceras ej