London dag3!

0kommentarer

Tänkte att jag skulle förrfölja vår London resa så vi har dag 3 och 4 kvar! får göra det innan jag glömmer bort det :)
Vi börjar med dag 3

Dagen började tidigt på morgonen som vanligt. Det var dags att åka till Madame Tussauds. Letade upp en buss station och tyckte vi var döduktiga som hitta rätt buss bara det att vi satt på fel sida, nåja man kan inte va hur duktig som helst!
Väl framme på baker street började vi med en frukost som bestod av en tonfisk baguette, det smakrikaste på hela resan :D

Efter att ha stått i en lååång kö som gick väldigt snabbt var vi inne i kändisvärlden. Typiskt nog dog mina kamera batterier direkt så jag fick köpa nya för 120 spänn! Jepps ni hörde rätt, jag blev fan rånad!
Men det var det värt för stället var ju döcoolt, vissa dockor mer lika än andra.
Roligast var att direkt när vi kommer in ser vi Will Smith, respekt som man har stod vi och väntade på en tjej som fotade dockan, dock tyckte jag att hon tog överdrivet mycket bilder och Sjöbbe undrade hur hon kunde stå så stilla...dööh märk vår förvåning när vi insåg att vi väntade på en docka! En annan rolig sak var när jag skulle fota Sjöbbe och Georg Clooney, alla stod i kö för att få fotas och när det e vår tid och sjöbbe satt sig börjar min kamera klabba vilket innebär att det tog hur lång tid som helst.....pinigt!


 I väntan på bussen

 Sjöbbs, David och Victoria på röda mattan!

 Sexy babes

  hahah varje gång jag ser denna bilden skrattar jag

  Fotografen som aldrig blev klar!

  Coolingar

  Så söt och så verklig!

  Obama var redan på plats!

  Ser du vem det e Jessica ? :)

  Äkta turister ;)

Efter att ha spenderat lite tid i äkta glans åkte vi till London aqvarium.... vi var nog inte så intresserade som alla andra var men det var rätt coolt, stora hajar och stora sköldpaddor...plus en himla massa småfisk hahah. Efter det tog vi en åkta England måltid, fish and chips sen var vi helt slut!

   

Kommentera

Publiceras ej