I wanna have semme!

1kommentarer

Om ca 30 min ska jag bege mig till jobb, jag e ju som vanligt inte klar utan kommer få stressa dom sista 10min... men lite slappetid i soffan innan jobb e ett måste :) Åh som jag längtar till min semester, vill inte riktigt inse att det e rätt långt tills dess...

Eftersom man fått den hedersvärda titeln "kassamamma" har man e ny att stå bakom hela veckan, slappt kan man tycka men ack så tråkigt! Det kryper i kroppen att stå och hänga bakom en kassa för att se att allt bli rätt och nu har jag turen, oturen att ha en tjej som e duktig! Nåja vi får hoppas att tiden kommer gå snabbt ändå!
Sjöbbe gnäller om sina tider på sin blogg, men låt mig berätta att mina är inte så roliga heller :D Men som alla positiva människor alltid säger, man får tänka på pengarna!



1 kommentarer

Sjöbbs

20 May 2009 13:33

jag förstår varför alla kallar oss dom heta ;P

Kommentera

Publiceras ej