Det är en vanlig måndag

0kommentarer

Idag städas det för fullt....igen...men blev ju aldrig klar i lördags och helt oplanerat slutade det med att jag följde med och festade ändå i lördags! Så min söndagsstädning blev det inget med!
Oftast när jag e fylleseg en söndag får jag sådan ångest att jag inte gör något... men igår sov jag större delen av dagen men för en gångs skull bryr jag mig inte. Det var så skönt att bara ligga där under täcket och mysa med sin man :)

Planerna för idag är att bli klar med städningen, kl 14 börjar jag tvätta sen får jag se om A fortf. e sugen på att följa med till ikea idag! Har hittat en tavla, en lampa och en byrå jag vill ha :D

Gud vad jag saknar min vän Rebecka, fruktansvärt mycket! Som A sa till mig när jag var lite ledsen, hon kommer hem igen, så ja det gör hon men när? Det kan ta många år till dess! :( Hon verkar ha det bra där nere i alla fall och det är faktiskt huvudsaken!

Kommentera

Publiceras ej