Livet är ingen dans på rosor alltid

0kommentarer

Vad är det med folk?
Laila Bagge och Niclas Wahlgren ska gifta sig, Niclas har tydligen friat, men dom ska vänta med giftemålet ett tag, ska först och främst flytta ihop!? Här är mitt stora frågetecken ? Har han friat utan att dom ens bor ihop? Vet inte en människa i den åldern att alla problem, alla små saker man stör sig på uppkommer då man helt plötsligt bor under samma tak?

Jag vet att det finns 100 saker Andy stör sig på hos mig, och jag vet att det finns en del saker jag stör mig på hos honom ; Om man sätter ner disken i vasken, sköljer man inte det då så den som ska sätta in det i diskmaskinen slipper stå och skölja i en kvart? Korgstolen i vardagsrummer är och kommer alltid vara just en korgstol, alltså ingen hatthylla! Haha ja det finns mycket man kan vända sin irritation på och det e kanske just det som e lite charmigt med att vara sambo!

Prata precis med älskade Camilla, dom brukar tydligen träffas några från jobb och snacka skit och ha sig och nu tyckte hon att jag kunde följa med på torsdag. Gärna det säger jag, jag behöver komma ut lite :D


 En väldigt bra vän i alla lägen!

Kommentera

Publiceras ej