tisdagen

0kommentarer

Det blev ju en tripp ner till stranden idag, verkligen mega gott var där nere, lagom varmt och trevligt sällskap :)
Jag bada minsan idag med, dock ensam eftersom Kittel var chicken :P
Efter ca2½ timme tyckte vi att det räckte för idag så då åkte jag med mamma till ikea och väla. Hitta inget spec bara ett guldigt ljus som gör sig så fint i hallen nu! Prova någon bikini oxå eftersom mina e slitna till max men nej , det var nog inte min bikini dag helt enkelt!

Nu på kvällningen åkte jag ner med Andy och Pidde för att ännu ett dopp i havet...det börjar ju nästan bli varmt i vattnet, eller i alla fall så man står ut...glad e jag för det, jag älskar ju att bada!

Nu åskar det ute, usch det tycker vi inte om!

3dagar kvar att jobba, nu börjar verkligen nedräkningen!


Adios amigos, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej