Stackars mig

0kommentarer

Efter att ha skrivit inlägget igår gick det bara utför...jag frös så jag skaka trots massor av kläder, morgonrock och två täcken...ont i varenda led i hela kroppen! Ja som ni förstår sov jag hela kvällen, hela natten med få undantag då jag vaknat till. Vakna i morse i en säng som var dyngsur! Fick ringa till jobb och säga att jag stannar hemma för jag hade aldrig kunnat jobba!
Nu fryser jag inte längre, ibumetin is the shit.... men varenda sak är en ansträngning! Duscha var så skönt men samtidigt gjorde det ont, minsta lilla beröring och jag kvider haha!
Nu har jag slängt i sängkläderna i tvätten och ska lägga mig tillrätta i soffan, det blir inte många knop gjorda idag!

Nej nu får det vara nog på mitt "tyck synd om mig" inlägg....dags att vila lite!

kramar ♥

Kommentera

Publiceras ej