Redo för dagen, jajamen!

1kommentarer

Hej!

Idag när man vakna upp så är det finfint väder... inte så att man vill sitta inne på sin lediga dag precis! Så om ca 1 och en halv timme hämtar Sjöbbas upp mig så ska vi ut på äventyr! Måste börja arbeta på min bränna lite nu, jag e ju fortf. albino :)
Prata precis med A och han tycker jag ska skriva in mig på dykkurs nu...jag vill ju oxå det men för det första handlar det om en del pengar, för det andra e jag lite rädd. Provdök när vi var i grekland och jag tyckte det var läskigt med all den utrustningen, simfötter, syrgastub, cyklop, våtdräkt...ja hela fallerrullan. Jag vill ju gärna titta rakt fram när jag dyker men det kan man icke utan man ska ligga raklång och simma annars flyter man upp som en kork!
Nåja vi får se, det hade varit roligt att ha ett gemensamt intresse men som sagt, jag är lite mes! :D

 
På där här platsen hade jag mitt premiärdyk...tvivlar på att det blir lika fint nästa gång :)

Nej ett hopp in i duschen, lite solkräm på sina vita kroppsdelar och jag är redo för en fin dag i solen med en mycket fin vän!

1 kommentarer

Anonym

23 Jun 2009 10:14

kärlek på hög nivå...ingen e som du baby....puss<3

Kommentera

Publiceras ej