oboy det är katastrof väder

0kommentarer

Stackars studenter! Ja det var min första tanke denna morgon, kolla bara ut! Det ösregnar och blåser storm och även om jag ända inte kan gå utanför dörren tycker jag himla synd om alla dom som har sin stora dag idag! Jag minns själv när man sprang ut, vi hade kanon väder och det kändes precis som hela världen öppnade sig. Sen att man inte gjort mö sen studenten är ju en helt annan femma, den dagen var man lyckligast i världen! Inte ser det ut som någon bättring av vädret heller, usch jag lider med dom.

Jag har faktiskt oxå varit utanför dörren idag, jag gick ut till min bil, körde upp till villagatan och parkerade där istället(Får inte stå på besök som jag gjort sedan onsdags!)  Det räckte och blev över för min del. För det första har jag ingen kraft i min kropp sen besvärades jag väldigt av detta väder!

Även fast jag är sjuk är jag uppe med tuppen. Faktum är att jag sover så dåligt med frossa blandat med svettningar så jag vaknar på natten och önskar att det kan bli morgon. Började min morgon me att kolla en film, Twilight....den var mycket bra! Nu har jag inget att göra så jag ringer min mamma stup i kvarten för att ha någon att prata med! O inget är där på tv....nej det suger helt enkelt att bara ligga hemma!

Kommentera

Publiceras ej