Nobodys wife

0kommentarer

Tittar på ett program på discovery travel and living som handlar om blivande fruar som väljer sina bröllopsklänningar, herregud säger jag bara. Dom hittar minsta lilla minimala felet hela tiden, sjukt! Förstår dom visserligen för det e ju sjuka summor dom lägger på en sketen klänning dom förhoppningsvis använder en gång i sitt liv!!

Jag personligen kommer nog aldrig att gifta mig kyrkligt, bara tanken på att stå där i vit brudklänning, slöja och blommor i handen får mig att må illa. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig, till viss del står jag fast vid det, en ring bevisar inget för mig. Däremot skulle jag kunna göra det om min pojkvän friade och det betytt mycket för honom... men kravet e att han velat gifta sig på ett otraditionellt sätt....tycker det är häftigt när folk gifter sig när dom dyker, eller bytar ringar i luften, ja vad som helst som liksom inte är detta vanliga. Att gifta sig i Las Vegas hade oxå varit coolt, vigas av en Elviskopia, coolt :D

Nej jag hade helt enkelt inte passat in i kyrkan i brudklänning, hade blivit illröd i huvudet för alla glor på en, och ja... bara känt mig allmänt besvärad. Som tur e har jag en pojkvän som känner exakt likadant som mig :)

Däremot hoppas jag min vänner gifter sig för att gå på andras bröllop e ju jättehärligt! Har bara varit på ett i mitt liv, men det var så fint! Böla gjorde man ju oxå när min faster kom in i kyrkan och var så fin :)

Kommentera

Publiceras ej