Min lilla pärla

0kommentarer

Hejsan allihopa!

I
dag var man åter igen människa, jag känner mig mycket bättre :D
Bestämde mig dock för att inte jobba imorgon eftersom jag vill få bort detta innan jag hoppar in i jobbet igen!
Jag och Andy gav oss iväg till Maxi Råå innan, min första utomhusvistelse sen onsdagseftermiddag!
Skulle hitta färgbets till spegelramen och nyckelskåpet och den tredje boken till mig.
Märk besvikelsen när inget av det fanns där!
Åkte vidare till Citygross men dom  hade inte heller så då handlade vi maten till ikväll istället...blir potatisgratäng med kyckligfilé...mumma :)
Jag ska nog köra ut till väla och Ikea imorgon och hitta sakerna, idag orka jag inte köra runt.... och det är skumma grejor med min bil!
Står man i en backe så typ hoppar bilen och får anstränga sig som fan att inte dö...skitsvårt att hitta dragläget och där jag alltid står e absolut ingen brant backe. När vi körde till Maxi dog den i en korsning sen hoppa den fram i 2ans växel.... ja den e megakonstig...vet inte vad det e med min lilla KFC :(
 Ibland går den som en klocka men idag var inte hans dag!
Får kanske ringa Steffe och fråga om han kan ta sig en titt på han!

Nu ska jag läsa tidningen! Kramar

Kommentera

Publiceras ej