Midsommar!

1kommentarer

Dte är beslutsångest på hög nivå idag, att dicka eller inte dricka! Jag behöver inte bestämma mig nu eftersom jag oavsett vad kör ut oss på festen med Carinas bil och i så fall lämnar jag bara kvar den där!
Jag har absolut inte planerat att festa men det hade varit rätt gott med en cider till maten...dock blir allt så jobbigt gällande hemfärden då!
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller, tyvärr är det ju inget fint väder idag och vi ska sitta ute...undra om man överlever en kväll i kjol? Hmms...tål att tänkas på detta!

Det var jättetrevligt här igår...vi hade kakor till en hel kommun och fastän jag insisterade på att dom skulle ta med dom hem så ligger dom och frestar i skafferiet nu! Men iaf. en kväll med tjejerna är något alla behöver, 6st tjejer som snackar skit och skrattar, härligt det :) Sista man hem var Lollo som gick vid 01.00, vilket innebar att innan jag somnat var hon nog halv 3!

Nu har vi även bestämt att den 25juli drar vi till bakken, ska sätta in en lapp i slussen på jobb på måndag så får alla som vill följa med :) Förra året var det kalaskul trots att det ösregna konstant hela dan, vilken otur!

Trevlig midsommar allihopa om vi inte hörs mer!

1 kommentarer

Hilajna.

19 Jun 2009 16:26

Bra planering, jag har semester då. ;) Är det din ledig helg? ;D

Kommentera

Publiceras ej