Mega skämmig

0kommentarer

Nu har jag varit hos doktorn...detta besöket påminde mig om varför jag aldrig går dit....tar ju en jävla tid när man sitter där på öppen mottagning! Nåväl det var bara ett virus som ska försvinna av sig själv.... nu vet jag det i alla fall så nu e det bara att hålla ut:) Jag frågade om min knöl på halsen jag hittat men han bara skratta när jag sa att jag fått för mig att det var cancer, fick tillägga att jag e lite hyppo :D
Inne på provtagningen skulle dom ta tempen och halsprov....och sen smög hon dit att dom skulle ta sänkan, SAY WHAT? Jag är ju megarädd för nålar så jag blev helt likblek i huvudet! Men vad ska man göra så hon stack i fingret och då börja jag nästan böla hahaha....Hon fråga lite snällt om någon skrämt mig, men nej , bara jag själv som skrämt upp mig!
Hade jag vetat om att dom skulle ta stick hade jag aldrig någonsin gått dit det e ett som e säkert!

Nej nu fick man reda på att man inte e döende eller har några onda bakterier så nu får det va slut på detta tycka synd om sig själv!

Idag e man ledig så jag ska försöka ta tag i denna jädrans städningen!

Kommentera

Publiceras ej