lördag

1kommentarer

jag hade en dunderfylla igår som inte var av denna världen...trots hög promillehalt tog jag ett vettigt beslut och stannade hemma! Hade Lollo, Vicky och Daniella över här ett tag...det var trevligt trots minnesluckor. Finns inget värre än minnesluckor...usch!

Denna dagen har spenderats ett tag på stranden med A, men vi hann inte mer än komma ner så blev det molnigt! Resten av dagen har varit innomhus med tv och bok...skönt det med ibland! Är det fint väder imorgon åker jag till stranden igen!

Har insett att ju äldre man blir desto klarare börjar saker och ting bli...Det kommer aldrig bli som förr, den tiden är förbi nu är det bara att blicka framåt och helt enkelt acceptera det gångna. jag har många betydelsefulla personer i mitt liv men tyvärr börjar antalet sjunka, men hellre få nära personer än många "bekanta"

1 kommentarer

Hilajna.

28 Jun 2009 09:19

Du har så rätt så rätt Håkan.

Kommentera

Publiceras ej