lilla söndagen

0kommentarer

nyss hemkommen efter äventyr  med Mamma och Pappa...eller äventyr och äventyr...vi har kört rundor och letat efter lasyr och boken till mig. Såklart hitta vi lasyren på Ikea, det e där jag sett den från första början så fattar inte varför jag ska envisas med att åka till andra ställen!

Efter det åkte jag och pappa och tvätta bilen. Skinande ren e den nu och det har den inte varit på hur länge som helst. Det blev lite dammsugning oxå eftersom min bil sett ut som en tjockis bil. Tjockisbil e för er som undrar när det ligger fullt med smulor i bilen :D A säger att min bil e den... men vafan gör man om man inte hinner äta innan man ger sig iväg!

Nu ska jag vänta på min kära man sen ska vi äta lite middag, det får bli kyckligen idag istället! A´s pappa skulle nog oxå komma förbi en sväng!

Imorgon blir det jobb igen, e så gott som frisk nu och det känns underbart!!

Kommentera

Publiceras ej