ladidadi

0kommentarer

Till skillnad från många andra vill jag att denna dagen ska ta slut... jag har absolut inget att göra! Det är ju knappast så att jag funderar på att ta mig någonstans och verkligen inte så att någon skulle ens vilja sätta sin fot innaför min dörr. Vem fan vet vad det e som attackerat min kropp, något ihärdigt skit som vägrar lämna den är det iaf!
Jag har öppnat en öl nu, man blir väl full efter denna, tror inte det är mycket man tåler en dag som denna haha. Jag firar alla som tar studenten i min svettiga outfit bestående av slitna joggingbyxor och munktröja!
I morse såg jag ju som sagt Twilight, ca 2-3 timmar senare hade jag inget att göra så jag såg den en gång till.....jepps ni hörde rätt, exakt så roligt har jag det!
Ska nog ringa och störa min mamma lite haha

Kommentera

Publiceras ej