Inget liv eller?

0kommentarer

Men hur störigt e inte detta :

  • Hittar inte någon ny Gossipbok fastän det var längesen jag beställde mina senaste...snabba dom e på att översätta iddis!
  • Finns att beställa nästa bok i Twilight serien, men pocket kommer ut den 15 och  jag som ändå slänger eller ger bort mina böcker efter att ha läst dom kan gott köpa pocket som är mycket billigare.... men jag vill ju läsa den NU!

Dagens I-lands problem allså!

För att fortsätta på I-lands problem så är det faktiskt lite störigt att vår Tv bara har bra bild om vi kollar genom digitalboxen..... o jaa det är faktiskt jättejobbigt att sätta på boxen( ta det inte bokstavligt ;) och leta upp fjärrkontrollen till den! Så jaa detta är ett stort problem för mig! Spec. sen jag inte ens kastat ett öga på den sen jag kom innanför dörren, men tänk så hade jag velat göra det?

Nu ska jag ta mig ett glas vatten, har kommit på att här på Elinebergsvägen är det mycket goda kranvatten än på Harlyckan....Andy säger att det kan inte vara någon skillnad, men jo mina smaklökar känner att detta är godare!

Kommentera

Publiceras ej