härmed startar dagen NU

0kommentarer

Nu ska jag ge mig in i duschen sen åka iväg och hämta mammi! Ska tydligen svänga inom fastbergs och beställa blommor så vem vet....det kanske blir någon grön växt till Håkansson/Svensson, just nu har jag ju tygblommor överallt eftersom jag har en tendens att döda all levande grönska! Idag ska som sagt mamma hjälpa mig att sy gardiner till rummen, kommer bli så fiiint! Ikväll ska jag åter igen försöka få med A till Ikea, jag VILL ha en tavla och en hallbyrå nu!

För er bokmalar kan jag verkligen rekomendera "Om jag kunde drömma", har hört att man fastnar i böckerna men jag var lite skeptisk till om jag skulle tycka om att läsa om vampyrer, men jo.... jag är fast! Ser att fortsättningen finns ute oxå så det får väl bli några klick på adlibris sen!

Kommentera

Publiceras ej