fredag hela veckan

1kommentarer

Godmorning allihopa!
Längesen man blogga men kan bero på att jag inte har något vettigt att säga!
Idag e det fredag och jag jobba till halv 11, man ska inte hänga läpp för det för det e många timmar tills jag ska ge mig iväg och vad jag ska göra innan dess har jag ingen aning om!

Igår efter jobb åkte jag, Sjöbbe och Maddis ut till Vicky, Nico och Isabella och hälsa på! Jag åt kakor så jag fan höll på att spy när jag kom hem! Sjöbbs åt lika mycket som mig men hon körde ju ett träningspass sen på V&N´s weii.... och det var en syn för gudarna!:) Söt har lillflickan blivit, hon har ju nästan mer hår än vad jag har haha :D

  Sötnos

  Sjöbbs

 Maddis och Vicky vid alla kakor!

 Sjöbbe ska träna

 Isabella tränar i sitt gym!

1 kommentarer

Madde

05 Jun 2009 11:52

Kanske skulle ta och öva lite på att rocka rockring ;D haha! du borde nästan lägga upp videon ;)

Kommentera

Publiceras ej