Född bakom ett flöte

2kommentarer

Samtal utspelat på maxi:

Kund:
Ursäkta mig vet du vart ni har hushållspapper?
Personal: Ehm...hushållspapper?
Kund: Ja? Vet du var ni har det?
Personal: Hmm...ehh...alltså vad menar du?
Kund: Hushållspapper ( Tittat lite förvirrat)
Personal: Hushållspapper....Ehm...alltså e det typ som bakplåtspapper?
Kund: Nej det är det inte (Tittar ännu mer förvirrat)
Personal: Vad använder man det till då?
Kund: Ja man kan använda det lite till allt möjligt (börjar småskratta)
Personal: Nej alltså jag vet inte...(tänker) har du kollat borta vid plastpåsar
Kund: Nej men där borta tror jag inte att där är, det brukar va vid toapapper
Personal: HUSHÅLLSPAPPER, det är klart jag vet vad det är, fan va dum jag är, om du går gången ner till höger så har du det där ( tittar sig runt omkring för att se att ingen hört detta samtal)

Vilken idiot vet inte vad hushållspapper är tänker ni nu .... ja ni det hade jag nog oxå undrat men detta är ingen mindre än Linda Håkansson, jag skyller på tillfällig demems eller något! Pinsamt var det , hon måste ju ha trott att hon var med i dolda kameran!

2 kommentarer

Hilajna.

10 Jun 2009 11:00

HAHA JAG DÖÖÖÖÖR. ;D

Hilajna.

10 Jun 2009 11:03

Jag gillade den. ;D

Kommentera

Publiceras ej