Drömmarnas värld

0kommentarer

Suck nu har jag läst ut min bok och jag bara MÅSTE ha nästa... när jag väl fastnar i böcker e det kört... kolla bara på mina Gossip Girl böcker...en sådan läser man ju ut illa kvickt och längtar till nästa kommer ut haha! Frågan e om man ska gå in och beställa nu?

Idag kom skattepengarna, weihooo...tur för lilla mig som inte har en spänn kvar av lönen Jag måste försöka bli den ordentliga Linda jag var en gång i tiden, spara alltid hur mycket pengar som helst! Annat e det för tillfället när lönen bara hinner in på kontot och vända! Nej det får bli ordning på detta, hoppas på att få jobba på söndag, sen kanske sluta röka vore ett steg i rätt riktning ?

Imorgon bär det av till Billeshåla igen och hälsa på Vicky m.familj, denna gången med Sandra och Jessica! Sen måste jag hem och städa för på torsdag kommer faster med familj och hälsar på! Kristina sa visserligen till mig att inte städa då hennes familj består av tre vildingar på 1, 2 och 4år....här kommer med andra ord inte vara städat när dom åker hem! Men jag tycker om mina söta kusinvitaminer....dom är så underbara :)

Nej nu ska jag räkna mina gossip och se om det kommit ut någon ny och givetvis hitta uppföljaren till min senaste bok!

Adios! ♥

Kommentera

Publiceras ej