Blondin?

0kommentarer

Sugpropp eller inte, spelar det någon roll?


Vet ni förresten vad jag gjorde igår. Jag hade så ont i halsen och tyckte så synd om mig själv så jag skulle ta mig ett bad. Jag e lite (Mycket!!)  IQ befriad så istället för att sätta dit plastploppen i hålet satte jag dit sugproppen som man egentligen ska fästa på väggen...men det funka bra tills A la sig i . Han undra varför jag satt den där och när jag då skulle byta och sätta i plastploppen istället lyckades jag, på något knepigt, klumpigt sätt trycka ner hela skiten. Jag vet att det är svårt att förstå vad jag menar men tänk er att om ni tittar i badkaret där vattnet rinner ner, och det ni ser är badrumsgolvet...då står det inte riktigt rätt till! Där var nadashit kvar, Linda hade lyckats pajja hela skiten!
A skratta bara o sa att vi fick ringa felanmälan men att innan dom kommit kunde vi inte duscha, då hade ju allt vattnet landat på golvet.... PANIIIK! Jag MÅSTE duscha på morgonen!
Fastighetsskötaren skötte sitt jobb iaf. och kom i morse och lagade och Linda blev glad igen för hon kunde ta sin standard morgon dusch :D

Bara för det ska jag ta mig en dusch nu!

Adios!

Kommentera

Publiceras ej